Dag 5 & 6 - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van RianenChan ? - WaarBenJij.nu Dag 5 & 6 - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van RianenChan ? - WaarBenJij.nu

Dag 5 & 6

Door: Rian en Chan

Blijf op de hoogte en volg RianenChan

15 Augustus 2014 | Verenigde Staten, Las Vegas

Hoi allemaal,

Vandaag is Chantal jarig.

Na het ontbijt in hotel gingen we met de bus weer verder op naar Death Valley. In de bus werd er gezongen voor Chantal en bij de koffiestop werd er getrakteerd op cup cakes.

Eenmaal aangekomen in Death Valley zijn we op vele mooie verschillende plekken gestopt om foto's te maken. Het was rond de 40 graden, dus echt wel warm.

Daarna zijn we doorgereden naar Las Vegas. We overnachten in het hotel Circus Circus.

We Hadden maar kort tijd om te eten, want s 'avonds stond een tour op het programma, dit deden we met de hele groep. We zijn langs alle grote hotels gereden met de bus, daarna hebben we nog een aantal hotels bezocht: Venetian, Bellagio en Caesars Palace.
Het zijn echt mega hotels, hele warenhuizen met hotels eraan. Tevens heeft ieder hotel een eigen casino .
En nee, we hebben nog niet gegokt, dat gaan we vandaag doen.

Verder gaan we vandaag even genieten van Las Vegas. We hebben eerst maar eens uitgeslapen (tot 8 uur, i.p.v. elke ochtend 6 uur ;-)).
Morgen gaan we verder richting Bryce Canyon.

Tot dan!!!!

Gr. Rian en Chan

• 15 Augustus 2014 - 22:45

Nelly Otto:

Hèhè niet te veel gokken!! Jullie moeten nog wat dagen verder!!!
    Gr. Nelly

• 17 Augustus 2014 - 14:07

Wil Lenting:

Hallo wereldreizigers je ziet tante rose volg jullie ook
    groetjes en geniet DoeIIIIIIIIIII

• 18 Augustus 2014 - 07:52

Petra:

Je ziet wel veel zo! Met deze reis.
    Ennnn nog wat gewonnen.
    Gr Tante Petra.

RianenChan

Twee gezellige meiden gaan een 16 daagse rondreis maken door het wilde westen van de USA. * San Francisco. * Las Vegas. * Los Angeles. * San Diego. * Yosemite NP. * Grand Canon * Bryce Canon * Zion NP. * Death Valley. Vertrek 10-08-2014. Terug 25-08-2014.

Actief sinds 04 Aug. 2014