Dag 4 - Reisverslag uit Bakersfield, Verenigde Staten van RianenChan ? - WaarBenJij.nu Dag 4 - Reisverslag uit Bakersfield, Verenigde Staten van RianenChan ? - WaarBenJij.nu

Dag 4

Door: Rian en Chan

Blijf op de hoogte en volg RianenChan

13 Augustus 2014 | Verenigde Staten, Bakersfield

Hoi allemaal,

Na een stuk te hebben gereden kwamen we bij Yosemite NP. Waar we 2 uur heerlijk rond gelopen hebben en hebben geluncht. Wat een prachtige natuur, en wat een rust daar. Zo heerlijk stil.
Echt heel indrukwekkend.
Helaas moesten we weer door, hadden graag nog even langer gebleven.
Op naar Bakersfield.
Het hotel in Bakersfield zag er goed uit.

S' avonds hebben we gezellig met Monique, Michiel, Cor en Francisca gegeten, en onwijs gelachen. Daarna zijn we nog even in de lobby van ons hotel gaan zitten, onze reisleidster Angie kwam er ook nog even bij. Hier voor iedereen bijnamen bedacht, wat voor veel lol zorgde. Die mensen in de lobby zullen wel gedacht hebben, gekke Hollanders.
Daarna met pijn in de kaken van het lachen gaan slapen.

Gr. Rian en Chan

• 15 Augustus 2014 - 22:42

Nelly Otto:

Jaja iedereen een bijnaam en welke hebben jullie????
    Ook om te lachen!!!! Nou ja lachen is gezond!
    Groet nelly

• 16 Augustus 2014 - 00:06

Rianne:

Wij hebben ook een bijnaam: Britt & Ymke ;-)

RianenChan

Twee gezellige meiden gaan een 16 daagse rondreis maken door het wilde westen van de USA. * San Francisco. * Las Vegas. * Los Angeles. * San Diego. * Yosemite NP. * Grand Canon * Bryce Canon * Zion NP. * Death Valley. Vertrek 10-08-2014. Terug 25-08-2014.

Actief sinds 04 Aug. 2014