Dag 2 - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van RianenChan ? - WaarBenJij.nu Dag 2 - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van RianenChan ? - WaarBenJij.nu

Dag 2

Door: Rian en Chan

Blijf op de hoogte en volg RianenChan

11 Augustus 2014 | Verenigde Staten, San Francisco

Hoi allemaal,

Vandaag hebben we een prachtige stadstour door de stad gemaakt.
Vele verschillende plekken bezichtigd: Chinatown, pier 39, Fishermann's Warf en de Goldengate bridge.
Rond de middag waren we toen weer terug op pier 43 waar we de rest van de middag vrij waren om zelf te doen waar we zin in hadden.
Na lekker te hebben geluncht en rondgewandeld, gingen wij naar de gevangenis Alcatraz.
Bij Alcatraz hebben we een audio rondleiding gedaan, die alles vertelde over de gevangenis en het leven op Alcatraz.
Na Alcatraz was het al weer etenstijd we hebben toen heel culinair gegeten bij Mc Donalds.
En toen zijn we met de Cable Car terug gegaan naar het hotel.

Gr. Rian en Chan

RianenChan

Twee gezellige meiden gaan een 16 daagse rondreis maken door het wilde westen van de USA. * San Francisco. * Las Vegas. * Los Angeles. * San Diego. * Yosemite NP. * Grand Canon * Bryce Canon * Zion NP. * Death Valley. Vertrek 10-08-2014. Terug 25-08-2014.

Actief sinds 04 Aug. 2014