Reis en dag 1 - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van RianenChan ? - WaarBenJij.nu Reis en dag 1 - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van RianenChan ? - WaarBenJij.nu

Reis en dag 1

Blijf op de hoogte en volg RianenChan

11 Augustus 2014 | Verenigde Staten, San Francisco

Hallo allemaal

Hierbij het eerste bericht vanuit de VS
Om 7 uur richting Schiphol.
Waar dan eindelijk om 10:55 gingen vliegen naar Chicago.
De vlucht ging goed, en bij aankomst in de VS kregen we de wel bekende veiligheidscontroles.
We staan denk zelfs in Nederland niet zo geregistreerd.
Vingerafdrukken, foto's alles willen ze weten, behalve je pincode.;-) hahaha.
Nou toen moesten onze reis nog weer vervolgen met een 4 uur durende vlucht naar San Francisco.
De vlucht was echt mooi, prachtig uitzicht vanuit het vliegtuig.
Aangekomen op de luchthaven van San Francisco werden door onze reisleidster Angie opgewacht.
Bijna de hele groep zat in het vliegtuig vanuit Chicago al bij elkaar, dus kennismaking was niet meer nodig.
Toen met de bus naar het hotel.
Waar iedereen wel aan toe was.
Even relaxen en toen toch nog maar even een klein rondje gelopen over Union square en bij een klein gezellig restaurantje gegeten.
Daarna weer lekker naar het hotel, waar we dan na 24 uur wakker zijn toch maar gingen slapen.

Het is bij ons nu 6:00 in de ochtend als wij dit voor jullie schrijven.
We hebben heerlijk geslapen.
En gaan straks rond touren door San Francisco en vanmiddag naar alcatraz.

Vanavond volgend de eerste foto's.

Gr. Rian en Chan vanuit de USA.

• 12 Augustus 2014 - 08:02

Petra Hoogenboom.:

Goedemorgen meiden.
    Wat een belevenis!
    Geniet ik ga wel werken hoor ha!ha!
    Xxx.petra.

• 12 Augustus 2014 - 18:30

Monique:

Leuk om jullie zo te volgen. Tot gauw. Gr. Monique

• 13 Augustus 2014 - 19:01

Nelly Otto:

Hè waar blijft verslag van dag 2?!!
    Ben er erg benieuwd hoe het is.
    Gr. Elly

RianenChan

Twee gezellige meiden gaan een 16 daagse rondreis maken door het wilde westen van de USA. * San Francisco. * Las Vegas. * Los Angeles. * San Diego. * Yosemite NP. * Grand Canon * Bryce Canon * Zion NP. * Death Valley. Vertrek 10-08-2014. Terug 25-08-2014.

Actief sinds 04 Aug. 2014